تعديل

الخميس، 9 أغسطس 2012

العب العاب الفلاش المرحه

الانترنت فيه مجموعه مختلفه من التسليه من افلام و اغاني و الالعاب الاونلاين . و من بين كل التسليه دي اغلب الناس بتحب الالعاب الاونلاين . و العاب الفلاش بتخلي الناس تحبها لانهم بيلعبوا احلي الالعاب و من غير تحميل ملاين البرامج للعب . معظم الناس بيندمجوا في العاب الفلاش عشان التسليه الجامده اللي بيحسوا بيها و دلوقتي هاقولكوا ليه العاب الفلاش من امتع الالعاب علي الانترنت و مميزات العاب الفلاش اللي انت بتحبها .
اسال نفسك كده ؟ ايه اللي بيعجبني في العاب الفلاش ؟ الاستمتاع بالعاب الفلاش يعتمد علي الشخصيه والاستمتاع بيختلف من شخص لاخر يعني في العاب كتير ممكن تعجبك و نفس الالعاب دي ماتعجبش غيرك و انت في العاب بتكرها و نفس الالعاب دي غيرك بيحبها و في العاب انت و غيرك بتحبوها .واكيد انت تقدر دلوقتي تعرف ايه الالعاب اللي انت بتحبها و بعد ما عرفت و حددت انت بتحب ايه يبقي استعد لامتع و احلي الالعاب اللي عجبت ناس كتير جدا و اكيد انت هاتكون واحد منهم . و الوقت اللي انت ممكن تاخده عشان تبحث فيه عن لعبه انت بتحبها او نوع معين من الالعاب . تقدر دلوقتي تلعب العاب الفلاش و من غير بحث و من غير ماتضيع وقت . لعبه الغاز الغرف و لعبه الاختفاء من اجمل و اجمد اللعب اللي علي الانترنت . و احلي حاجه فيهم التفكير و التفكير ده هايخليك تستمتع باللعبه اكتر من المعتاد . و في منظمة ابحاث مشهوره عملت بحث علي اللعبتين دول لاقوا ان اللعبتين دول بيقووا عند الاعب سرعه البديهه و سرعه التفكير و الفهم السريع .
مستني ايه ادخل و العب لعبه الغاز الغرف و لعبه الاختفاء اللي فيهم دلوقتي التسليه و الاستمتاع و الاستفاده في نفس الوقت . و مجرد ما هاتلعب الالعاب دي علطول هاتحبها . و مميزات العاب الفلاش عموموا انها العاب مش بتاخد مساحه علي جهازك  لانك مش بتعملها داونلوود اصلا انت بس كل اللي عليك ان يكون عندك برنامج الفلاش و بروزر زي انتر نت اكسبلورر وبعد كده مجرد ما هاتشغل اللعبه اللي انت عايزها هاتحس بسرعه البديه و سرعه الفهم و الاستيعاب و ماقولكش بقي عن كم السعاده اللي هاتحس بيها في اللعبه . العاب الغاز الغرف و العاب الاختفاء دلوقتي موجودين مجانا . مستني ايه ادخل وشوف بنفسك و انت هاتحس بالفرق ما بين العاب الفلاش و الالعاب التانيه .

0 التعليقات:

إرسال تعليق