تعديل

الاثنين، 13 أغسطس 2012

العاب الفلاش الاونلاين و مواقع التواصل الاجتماعي

مواقع العاب الفلاش الاونلاين و مواقع التعارف و التواصل الاجتماعي زي لعبه فارم فيلي . شالت من دماغنا و من الانتر نت معني التسليه و التمتع بالعاب الفلاش الاون لاين و خلت اي حد يلعب العاب الفلاش الاونلاين يتعقد لانه فاكر ان المتعه في لعبه اونلاين زي لعبه فارم فيلي . مع انه مخطئ تماما و اي لعبه زي لعبه فارم فيللي هي مثال لالعاب الادمان علي النتر نت مجرد ما تلعبها تدمنا و لاكن ماتحسش فيها بمتعه ابدا. اعترف اني كنت صحب مزرعه لانتاج الالبان و صاحب قهوه . واضطريت في مره اني اروح بسرعه من شغلي عشان لا اكلي و لا محاصيلي تبوظ .
 عشان طول ماكانت البضاعه طاظه كل ما اتباعت بسعر اعلي و خلصت بسرعه. وفي الاخر بردو مابيجيش ناس كتير عشان يشتروا مني و نفس الموضوع علي الانترنت في ناس بيبقي عندها العاب لسه جديده  فابيبقي الاقبال عليها كتير و في العاب فلاش اونلاين جديده و تلاقي عليها اقبال اكتر من الالعاب اللي بقت قديمه. لا و الميزه كمان في العاب الفلاش هي ان في العاب كتيره جديده ممتعه و شيقه تجذبك اكتر و اكتر و تفضل علطول طاظه و من غير اي ملل و كل اللي لعبها قال كده يعني لعبه العاب المزارع لعبه جديده شيقه و كلها تسليه  مش فيها اي نوع من الملل وكل اللي لعبها قال عليها انها شيقه جدا و لما تجربها هاتحس كده احساس مايتوصفش لازم تلعبها عشان تحس الاحساس ده.
لعبه المزارع متاحه دلوقتي و ممتعه و مسليه جدا و اي حد يقدر يلعبها اونلاين و في اي وقت من علي اي كمبيوتر .و الاحسن و الاجمد من كده انها لعبه جديده مش زي اي لعبه تانيه و كل الناس دلوقتي بتلعبها و بتحبها. العبها دلوقتي مجانا اونلاين.

0 التعليقات:

إرسال تعليق