تعديل

الأربعاء، 11 يوليو 2012

العاب الفلاش الاونلاين للبنات

اجدد حاجه في الانتر نت هي ان في العاب فلاش اونلاين للبنات . حتي ان من كتر الالعاب دي بقي في العاب مختلفه من العاب طبخ و العاب المزارع و العاب الطعام و العاب باربي في القصر و الالعاب دي من اجمل و احلي الالعاب للبنات.
ايه هي العاب الفلاش الاونلاين ؟
العاب الفلاش الاونلاين هي العاب بتتلعب علي الانترنت عن طريق البروزر زي انترنت اكسبلورر و غيره من (المتصفحين ).و اتسمت العاب فلاش لانها بتتلعب عن طريق برنامج اسمه فلاش .و البرنامج ده ليه استخدامات كتير علي الانتر نت منها العاب الفلاش و الاعلانات المتحركه و الفديوهات اللي بتشوفها اونلاين . و اغلب الالعاب دي مش بتعتمد علي العاب زوجيه في اللعب و اكتر العاب الفلاش العاب فرديه و ممكن تشارك اعلي رقم سجلته في اللعبه او (الاسكور) بتاعك مع الناس التانيه .
مطورين العاب الفلاش عرفوا ان البنات مش بتحب العاب الاولاد و العنف فا كانوا لازم يعملوا العاب خاصه للبنات و لجميع الاعمار و الالعاب دي يكون فيها احلي الحركات و الالوان و خفه الدم و مع التسليه اللي ملهاش حدود .و في العاب للبنات بيبقي فيها ازياء وموضه و يجيلك شخصيه كرتونيه و عايزه تروح حفله مثلا و محتاجه تلبس اللبس الملائم للحفله او السهره و البنت اللي بتلعب لازم تخترلها لبس يليق بالسهره .
و ايه انواع العاب الفلاش المجوده للبنات علي الانترنت ؟
في كتير جدا من العاب الفلاش الموجوده علي الانتر نت الخاصه بالبنات و جميع الالعمار من البنات . زي لعبه العاب الطبخ و دي لعبه جميله جدا للبنت و بتعلمها ازاي ترتب مطبخها و تخليها مصحصحه لاكلها عشان مايتحرقش و كمان تستطعم الاكل و تقوي عند البنات سرعه الملاحظه . ولعبه من احلي اللعب للبنات لعبه باربي في القصر احلي لعبه للبنات بتخلي البنت تختار لبس باربي و اكل باربي و تختار لبربي تعمل ايه عشان تستمتع بيومها في القصر . و العاب الطعام و العاب المزارع من امتع اللعب المسليه الموجوده للبنات علي الانترنت و اللي ممكن اي بنت في اي سن تلعبها و في اي وقت واون لاين و مش هاتاخد اي وقت في التحميل

0 التعليقات:

إرسال تعليق